Uusi vuosi, uusi kujeet. Possu lopettaa kaiken hötkyilyn ja säntäilyn, ja koettaa elää leppoisaa, rauhallista elämää ;) Tuskin jaksaa kauheesti leikkiä laihduttajaakaan, mutta jos tavallinen possuelämä kiinnostaa, niin tervetuloa blogiin!
maanantai 27. huhtikuuta 2020
sunnuntai 26. huhtikuuta 2020
perjantai 24. huhtikuuta 2020
torstai 23. huhtikuuta 2020
Aika rientäny
Onpas aika rientäny. Ei oo tullu kirjoteltua. Nää korona-ajan päivät on kaikki niin samanlaisia, ettei oo uutta raportoitavaa :D
Nyt oon nukkunu ihan hyvin. KOPKOP. Omituisesti vaan heränny automaattisesti omituisen aikaisin, eli kuudelta tai seittemältä eikä oo sen jälkeen viittiny enää nukkua. Ehkä se on tuo kevät ja lisääntynyt valoisuus, mikä saa heräämään.
Nyt oon nukkunu ihan hyvin. KOPKOP. Omituisesti vaan heränny automaattisesti omituisen aikaisin, eli kuudelta tai seittemältä eikä oo sen jälkeen viittiny enää nukkua. Ehkä se on tuo kevät ja lisääntynyt valoisuus, mikä saa heräämään.
sunnuntai 19. huhtikuuta 2020
Se huono yö
...jatkoa edelliseen postaukseen..
Possulla ei oo pitkään aikaan ollu nukahtamisvaikeuksia. Possu ei ees muistanu, miten ärsyttävää se voi olla. Kun ei vaan nukuta.
Possu pyöri ja kävi vessassa ja avasi välillä ikkunan ja tuuletteli peiton ja tyynynkin. Kävi katsomassa tähtitaivasta ja kännykkää, ja asettui sitten taas makuulle todetakseen, ettei nukuta. Olis voinut luulla, että on täysikuu, mutta eipä ollu. Ulkona oli suorastaan pimeä, niitä tähtiä lukuunottamatta. Possu katsoi kelloa. Se oli puoli 4. Sitten linnut alkoivat laulaa. Alkoi olla valoisaa, ja kun Possu katsoi uudestaan kelloa, se oli puoli 6! Siihen aikaan Possu lienee nukahtanut. Heräsi klo 9 herätyskellon ärsyttävään ääneen ja nyt on litkinyt aamukahvia jo parikin tuntia.
Miks Possu sit ei nukahtanu? Sen ku tietäski! Ei pitäs olla mitään syytä valvomiseen. Possu on ulkoillut. Siivonnut eilen, joten ei pitäis pölyn haitata. Ei oo täysikuu. Ehkä Possu on ollu liikaa koneella, liian myöhään? ? Komentakaa nyt lukijat Possu nukkumaan, jos pyörii täällä liian myöhään!! ….Tosin Possu saattaa sillon kyllä hyvällä syyllä vastata, niinku eräs possulainen seniori toiselle, joka valitti kylillä käydessään, miten paljon porukkaa pyöri korona-aikaan kaupoilla, että - no mitäs SÄÄ siellä sitten teit?!
Possulla ei oo pitkään aikaan ollu nukahtamisvaikeuksia. Possu ei ees muistanu, miten ärsyttävää se voi olla. Kun ei vaan nukuta.
Possu pyöri ja kävi vessassa ja avasi välillä ikkunan ja tuuletteli peiton ja tyynynkin. Kävi katsomassa tähtitaivasta ja kännykkää, ja asettui sitten taas makuulle todetakseen, ettei nukuta. Olis voinut luulla, että on täysikuu, mutta eipä ollu. Ulkona oli suorastaan pimeä, niitä tähtiä lukuunottamatta. Possu katsoi kelloa. Se oli puoli 4. Sitten linnut alkoivat laulaa. Alkoi olla valoisaa, ja kun Possu katsoi uudestaan kelloa, se oli puoli 6! Siihen aikaan Possu lienee nukahtanut. Heräsi klo 9 herätyskellon ärsyttävään ääneen ja nyt on litkinyt aamukahvia jo parikin tuntia.
Miks Possu sit ei nukahtanu? Sen ku tietäski! Ei pitäs olla mitään syytä valvomiseen. Possu on ulkoillut. Siivonnut eilen, joten ei pitäis pölyn haitata. Ei oo täysikuu. Ehkä Possu on ollu liikaa koneella, liian myöhään? ? Komentakaa nyt lukijat Possu nukkumaan, jos pyörii täällä liian myöhään!! ….Tosin Possu saattaa sillon kyllä hyvällä syyllä vastata, niinku eräs possulainen seniori toiselle, joka valitti kylillä käydessään, miten paljon porukkaa pyöri korona-aikaan kaupoilla, että - no mitäs SÄÄ siellä sitten teit?!
Yökyöpeli
Vaikka Possu heräsi seitsemältä, niin nyt sit ei nukuta.
Omituista!
Ja ärsyttävää.
Mitään järkeä valvoa. Menee yörytmi sekaisin. Sit nukkuu huomenna pitkään ja ei taas ens yönä saa unta.
Nyt vois olla sopiva hetki lähtee kauppaan. Mut siellä tuli jo päivällä käytyä. Ei mitään kauppa-asiaa.
Vielä ei oo lehtikään kuitenkaan tullu postilaatikkoon.
Kirjoja ei huvita lukee. Eikä kumminkaan oo niin viree nyt, että viittis oikein mitään muutakaan tehä. Vois nukkuu, jos nukuttais. Mut kun ei nukuta!
Ei nyt oo ees täydenkuun aikakaa. Omituista.
Omituista!
Ja ärsyttävää.
Mitään järkeä valvoa. Menee yörytmi sekaisin. Sit nukkuu huomenna pitkään ja ei taas ens yönä saa unta.
Nyt vois olla sopiva hetki lähtee kauppaan. Mut siellä tuli jo päivällä käytyä. Ei mitään kauppa-asiaa.
Vielä ei oo lehtikään kuitenkaan tullu postilaatikkoon.
Kirjoja ei huvita lukee. Eikä kumminkaan oo niin viree nyt, että viittis oikein mitään muutakaan tehä. Vois nukkuu, jos nukuttais. Mut kun ei nukuta!
Ei nyt oo ees täydenkuun aikakaa. Omituista.
lauantai 18. huhtikuuta 2020
Huomenta!
Possu heräs jo seitsemältä. Outoa! Ei silti ihan supervirkeänä. On ollut sellainen aamutöllöttävä olo. Että kun ottaa eteensä kahvikupin, niin sen kanssa voikin sitten istua ja yhtäkkiä huomaa, että pari tuntia onkin hurahtanu. Että sen puolesta aamuheräämiset menee kyllä ihan hukkaan.
Jos rupeis siivoomaan.
(Jos Possut lentäisivät...)

Jos rupeis siivoomaan.
(Jos Possut lentäisivät...)
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)











